Grafický manuál - výsledky vyhledávání

26 výsledků odpovídajících výrazu grafický manuál

Logotyp a jednotný vizuální styl pro Centrum finanční rady a pomoci

Pro Centrum finanční rady a pomoci zabývající se pomoci lidem v obtížné finanční situaci a problematikou insolvenčního řízení tzv. osobních bankrotů jsme vytvořili originální logotyp a jednotný vizuální styl, který je kodifikován v rámci grafického manuálu. Součástí prací je tvorba jednotlivých částí vizuálního stylu jako jsou vizitky, razítka, označení sídla společnosti, internetové stránky a inzerce.

Redesign značky ALP – jednotný vizuální styl, grafický manuál

Pro společnost A.L.P. Ecology specializující na výrobu, aplikaci a distribuci unikátních prostředků pro neutralizaci pachu s obchodním názvem Likvidátor pachu jsme vytvořili redesign značky ALP. Součástí prací je také vytvoření nového jednotného vizuálního stylu a jeho kodifikace do grafického manuálu. Nový vizuální styl je postupně aplikován do praxe. Vytvořili jsme kompletní redesign obalů produktů, nové internetové stránky a eshop, produktový ...

Nová značka firmy Bubík - garážová vrata - redesign logotypu, grafický manuál

Pro rodinnou firmu Bubík zabývající se dodávkou garážových a průmyslových vrat, vjezdových bran a stínící techniky jsme vytvořili novou originální značku Bubík - garážová vrata. Jak již dodatek v názvu firmy napovídá, tak hlavní činností firmy je dodávka garážových vrat. Z totoho motivu vychází také originální prvek "garážových vrat", který se stal základním stavebním prvkem celého logotypu. Součástí logotypu je také ...

Vytvoření originálního logotypu na míru - Numizmatika Macho a Chlapovič

Pro slovenskou rodinnou firmu Numizmatika Macho a Chlapovič zabývající se obchodem s numizmatickým zbožím jsme vytvoříli originální logotyp na míru. Hlavním požadavkem zákazníka bylo vytvořit logotyp rodinné firmy, která se snaží navázat na numizmatické kořeny svých předchůdců. Logotyp vychází z motivů slovenské mincové a medailové tvorby, zejména Kremnické, protože medaile s větším prostorem pro umělecké ztvárnění se vyráběli právě tam. ...

Vytvoření logotypu a grafického manuálu nově vznikající společnosti Torisort Group

Pro nově vzníklou společnost Torisort Group působící v oblasti zpracování a výroby EPDM profilů, plastů, nerezi, hliníku a ostatních materiálů používaných ve stavebnictví jsme vytvoříli logotyp a grafický manuál. Našim úkolem bylo vytvořit logotyp mladé, seriózní a dynamicky se rozvíjející firmy, jejíž cílem je poskytovat všem zákazníkům kvalitní služby a produkty s možností dosažení značných finančních úspor. Součástí grafického manuálu ...

Logotyp a grafický manuál Smart Heating Technology, vektorový nákres kotle

Pro mladou ambiciózní společnost zabývající se výrobou automatických kotlů na spalování biomasy jsme vytvoříli nový logotyp a grafický manuál. Našim úkolem bylo vytvořit moderní logotyp dynamicky se rozvíjející společnosti, která klade důraz na kvalitu práce, rychlost a preciznost provedení a v neposlední řadě také na ekologii. Hlavní vizí při zpracování logotypu bylo právě ztvárnění procesu výroby tepelné energie. Výsledkem je ...

Logo, tvorba logotypu - značky

Logotyp je z hlediska grafického designu základním stavebním prvkem, kterým se firma prezentuje. Logo nebo značka firmy by mělo být výstižné, jednoduše zapamatovatelné a rozeznatelné, dobře reprodukovatelné (logo působí stejně ve zmenšené formě například na vizitce a stejně na billboardu). Logo by mělo být také funkční jak v černobílé verzi stejně tak i v barevné nebo negativní verzi. Proto je ...

Corporate Identity Design (CID) – jednotný vizuální styl, firemní identita

Jednotný vizuální styl je způsobem komunikace společnosti s veřejností, obchodními partnery a pracovníky uvnitř organizace. Podoba jednotného vizuálního stylu (Corporate Identity) vychází z vystupování a chování společnosti navenek a spoluvytváří její jedinečnou identitu. Dobrý jednotný vizuální styl pak vhodně doplňuje a podporuje image společnosti a demonstruje její serióznost a stabilitu, zvyšuje obecné povědomí o firmě a vyvolává u veřejnosti a obchodních ...

Grafický manuál - manuál jednotného vizuálního stylu

Manuál jednotného vizuálního stylu je souborem závazných předpisů, příkladů a doporučení, jak postupovat při aplikaci prvků jednotného vizuálního stylu. Grafický manuál může obsahovat kromě správných aplikací i ukázky zakázaných variant značky, logotypu. Uvedené zakázané varianty však nevyčerpávají všechny možnosti nesprávného užití, ale uvádějí jen některé příklady, které odporují pravidlům typografie nebo narušují estetické vnímání jednotného vizuálního stylu – Corporate Identity. ...

Kavis - logotyp, Corporate Identity Design (CID)

Pro stavební a obchodní firmu Kavis specializující se na realizaci staveb, rekonstrukci budov, projekční a inženýrskou činnost a developerské projekty jsme vytvořili redesign logotypu. Logotyp je vytvořen v návaznosti na původní typografickou značku společnosti. Značka je tvořena pouze písmem, kde je jako součást typografie zapracován originální prvek, který se stává základním stavebním kamenem nového vizuálního stylu společnosti. Součástí prací na ...


Více referencí
 

 

 

Rychlý kontakt

 

Reklamní energy drinky za skvělé ceny!!!

12.02.2018 | Reklamní energy drink je originální a neotřelý dárek pro mnoho příležitostí.
 

Reklamní trička s grafickým motivem na míru

03.11.2017 | Pro společnost Ostravské vodárny a kanalizace a. s. jsme zhotovili reklamní trička ke Dni vody. Grafický návrh triček je zhotoven na míru na základě sloganu "Žijeme vodou".
 

Vydali jsme knihu autorských fotografií Martina Straky

14.06.2017 | Rádi bychom Vás upozornili na jedinečnou knihu fotografií Martina Straky s názvem "Když fotoreportér musí", která vznikla ve spolupráci s našim grafickým studiem a společností Walk Velding CZ.
 

Internetové stránky
GS Caltex Czech

31.12.2016 | Spustili jsme nového internetové stránky společnosti GS CALTEX CZECH. Stránky jsou postavené na redakčním systému pro kompletní správu obsahu stránek.
 
 
Další novinky